افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing) یا همکاری در فروش یکی از انواع بازاریابی است که هم برای فروشنده و هم برای تبلیغ کننده سود خوبی دارد. افیلیت مارکتینگ را هم می توان به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین انجام داد ولی سود که از طریق کسب و کار آنلاین می توان انجام داد بسیار بیشتر است.

آموزش افیلیت مارکتینگ به سبک میلیونرها

آموزش افیلیت مارکتینگ برای افرادی که به دنبال کسب درآمد آسان و بدون دنگ و فنگ هستند می تواند بهترین گزینه درآمدزایی باشد. افیلیت مارکتینگ که در سال های اخیر بازارش خیلی داغ شده است می تواند روش درآمدزایی خوبی برای دانشجویان،دانش آموزان،خانم های خانه دا،افراد با درآمد ناکافی و افرادی باشد که می خواهند بدون دنگ و فنگ یک درآمد خوب داشته باشند. در این مقاله با آموزش افیلیت مارکتینگ با شما همراه هستیم تا یکی دیگر از شیوه های کسب درآمد به نام بازاریابی وابسته را بیشتر و بهتر بررسی کنیم. تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید چون قرار است با هم از صفر به درآمدهای خوب برسیم.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست

بهتر است هرچیزی را از اولش شروع کنیم. بنابراین قبلی از شروع این آموزش می پردازیم به تعریف این روش بازاریابی! بازاریابی افلیتی یا بازاریابی وابسته شکلی از تبلیغات است که در آن شخص یا اشخاصی برای تولید ترافیک برای دیده شدن محصولات و یا خدمات یک شرکت تلاش می کنند.این مبلغین وابسته هستند و هزینه کمیسیون آنها در یافتن راه هایی برای دیده شدن و کلیک بر روی کالا و یا خدمات یک شرکت است که به این وسیله این شرکت ارتقاء پیدا می کند.

هنوز متوجه نشده اید؟!

دنیای فناوری اطلاعات و بازاریابی اینترنتی  . تجزیه و تحلیل آن این مدل بازاریابی را به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل نموده است.

یک کسب و کار برای بهتر دیده شدن کسب و کار خود و فروش رفتن کالا و یا خدمات خود و همینطور دسترسی به پایگاه گسترده تری از کاربران اینترنت از شرکت های وابسته کمک میگیرد.

یک شرکت وابسته می تواند مالک چندین وبسایت و حتی سیستم ایمیل مارکتینگ و شبکه های اجتماعی باشد.هرچه یک شرکت اینترنتی دارای وب سایت یا لیست ایمیل بیشتری باشد ، شبکه وی گسترده تر است. شرکت وابسته استخدام شده سپس محصولات ارائه شده در بستر تجارت الکترونیکی را به شبکه خود ارتباط داده و تبلیغ می کند. شرکت وابسته این کار را با اجرای تبلیغات بنر ، تبلیغات متنی یا پیوندها در چندین وب سایت متعلق به خود یا از طریق ایمیل به مشتری خود انجام می دهد. شرکت ها برای جلب توجه مخاطب به یک سرویس یا محصول از تبلیغات به صورت مقاله ، فیلم و تصویر استفاده می کنند.

شرکتهای وابسته بازدیدکنندگانی را که روی یکی از این پیوندها یا تبلیغات کلیک می کنند به سایت تجارت الکترونیکی هدایت می کنند. در صورت خرید محصول یا خدمات ، صاحب کسب و کار مربوطه با توجه به توافقی که از قبل بین خود و شرکت وابسته انجام داده است درصدی از فروش محصول و یا خدمات خود را به عنوان پورسانت برای شرکت وابسته قرار میدهد و پرداخت می کند.

حالا فهمدید بازاریابی وابسته چیست؟!

بازاریابی وابسته یعنی اینکه بنده یا شما به عنوان مارکتر افیلیتی با تولید محتوا در سایت و یا شبکه های اجتماعی و یا از طریق ایمیل و حتی اس ام اس و روش های دیگر خدمات و محصولات یک شرکت دیگر را به مخاطب تبدیل می کند و در تلاش است که مخاطب به خریدار تبدیل شود.هدف از استفاده از بازاریاب شرکت های وابسته افزایش فروش است – یک راه حل برنده برای بازرگان و شرکت وابسته.

خلاصه که بازاریابی وابسته یک معامله دو سر سود است. یک سود به نفع صاحب کالا و یا خدمت و سود دیگر برای شخصی که تبلیغ می کند!

 

آموزش بازاریابی افیلیتی | نحوه کسب درآمد

شما با آموزش بازاریابی معرف یاد میگیرید که برای خود درآمدی داشته باشید که برای این هیچ کار طاقت فرسایی انجام نداده اید. فقط باید کمی تکنیک های تبلیغات و تولید محتوا را بیاموزید. همین!

کسب درامد از بازاریابی افیلیتی مثل این است که شما حتی در خواب هم درآمد داشته باشید. فکرش را بکنید. وقتی خواب هستید پول دربیاورید!چه چیزی از این بهتر؟!

مراحل رسیدن به درآمد از افیلیت مارکتینگ

۱_یک پلتفرم انتخاب کنید

از لحاظ تئوری می توانید بازاریابی وابسته را در هر بستری انجام دهید. حتی اینستاگرام هم کار می کند.با این حال ، ایجاد مخاطب و افزایش فروش شرکت های وابسته خود از طریق یکی از دو کانال: یک وبلاگ یا کانال YouTube بسیار آسان تر است.

امروزه راه اندازی یک سایت یا وبلاگ آسان تر از گذشته شده است. دیگر نیازی نیست که برای داشتن یک سایت ساده، ساعت ها کد بنویسید و در نهایت هم با اشکال روبه رو شوید. شما می توانید برای راه اندازی وبلاگ از انواع سرویس های وبلاگ دهی استفاده کنید و یا حتی برای راه اندازی یک سایت با دامین و هاست شخصی به راحتی با استفاده از انواع سیستم های مدیریت محتوا،بهترین و سریع ترین سایت ها را راه اندازی کنید.

پس از بالا آمدن سایت خود ، آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا شانس بیشتری برای رتبه بندی داشته باشید. از آنجا آزاد هستید که پیوندهای وابسته را در محتوای خود اضافه کنید. (انجام این کار هنری است که باید حتما آن را بیاموزید تا بتوانید در بازاریابی وابسته موفق عمل کنید.)

بستر دیگر YouTube است. ایجاد و بارگذاری محتوا در YouTube رایگان است ، که این ایده را برای بسیاری از افراد ایده آل می کند. فیلم های خود را برای سئو بهینه کنید و پیوندهای وابسته را در توضیحات خود بگنجانید.

 

۲_تخصص خود را انتخاب کنید

در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید و می توانید در آن تولید محتوا کنید.

بیایید صادق باشیم: اگر امروز وبلاگی را شروع می کنید ، با یک رقابت بزرگ روبرو هستید. Statista تخمین می زند که تعداد وبلاگ نویسان روز به روز در حال افزایش است و تا سال ۲۰۲۱ به بالاترین مقدار خود می رسد.برای داشتن بهترین شانس موفقیت ، جای خود را پیدا و حفظ کنید.

موضوعی را انتخاب کنید که روی یک دسته خاص متمرکز باشد. به عنوان مثال ، موضوع “غذا” یک مقوله عظیم است. به جای حل کردن آن ، چیز خاص تری مانند کباب کردن غذا را امتحان کنید.

سفت و محکم نگه داشتن موضوعات می تواند به شما در ایجاد مخاطب متمرکزتر کمک کند و به طور بالقوه به شما در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو کمک کند.این همان کاری است که خیلی از مارکترها هنگام ساخت اولین سایت خود انجام دادم.

بسیاری از سایت های وابسته به دلیل عدم انسجام در محتوا از بین می روند. شما سعی کنید جز این دسته نباشید.

۳_محتوای خوب ایجاد کنید

وقت آن است که با ایجاد محتوای خوب ، خودنمایی کنید.اگر می خواهید سایت وابسته شما به موفقیت برسد لازم است تا اشکال مختلف از محتوا را تولید کنید و در محتوای خود به صورت طبیعی و غیر محسوس ،لینک های افیلیتی را قرار دهید. هر دفعه که در سایت و یا شبکه اجتماعی خود محتوا قرار میدهید لازم است تا نظر مخاطب خود را بپرسید. این می تواند بسیار ارزشمند باشد و نحوه ایجاد محتواهای بعدی شما را تحت الشعاع قرار دهد.

۴_ترافیک را به سمت سایت افیلیتی خود بکشانید

شما محتوای عالی ایجاد کرده اید. گام بعدی این است که افراد بیشتری آن را بخوانند ، بنابراین آنها روی پیوندهای وابسته شما کلیک می کنند.

در اینجا سه استراتژی ترافیک وجود دارد:

_ترافیک پولی

در این روش،شما با استفاده از انواع روش های تبلیغات پولی ،ترافیک را به سایت خود هدایت می کنید. این کار را می توانید با استفاده از تبلیغات PPC انجام دهید. در این روش شما فقط به ازاء کلیک هایی که روی تبلیغ شما میشود پول پرداخت می کنید.با این حال ، موارد منفی نیز وجود دارد.

این روش نیاز به پرداخت هزینه دارد که شاید برای یک کسب و کاری که یک در نقطه شروع است کمی سنگین و سخت باشد.ثانیا ، با توقف پرداخت هزینه تبلیغات ، بازدید شما متوقف می شود.

به طور کلی ، اگر بخشی از یک برنامه وابسته پردرآمد باشید و بتوانید اعداد را کارآمد کنید و خلاصه بیشتر از چیزی که برای تبلیغات می پردازید برداشت کنید ، تبلیغات یک استراتژی عالی برای بازدید خواهند بود.

اما اگر شما کاملاً در بازاریابی پولی تازه وارد هستید و بودجه بازاریابی ندارید یا با شرکت هایی کار می کنید که کمیسیون خوبی پرداخت نمی کنند، ممکن است چنین ایده خوبی نباشد.

_بهینه سازی جهت موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سئو یا بهینه سازی صفحات برای رتبه بندی در موتور جستجو یکی دیگر از روش های جذب ترافیک برای وبسایت و بالا رفتن فروش در سایت های افیلیتی است. تا زمانی که بتوانید در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بالایی داشته باشید می توانید ترافیک منسجم و منفعلی داشته باشید.

در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر خود داشته باشید ، ترافیک منسجم و منفعلی خواهید داشت.

در ابتدایی ترین سطح ، سئو در مورد موارد زیر است:

درک آنچه مشتریان هدف شما به دنبال آن هستند ؛

ایجاد محتوا پیرامون آن موضوعات (پست های وبلاگ ، صفحات محصول و غیره) ؛

مراقبت از موارد “فنی” برای بالا بردن این صفحات در موتورهای جستجو (که شامل پیوند سازی) است.

_یک لیست ایمیل ایجاد کنید

لیست های ایمیل به شما امکان می دهد در هر زمان با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید.

از لیست های ایمیل استفاده کنید تا به طرفداران در مورد محتوای جدید بگویید و آنها را برای ادامه اطلاعات به سایت خود بازگردانید. این امر منجر به کلیک و فروش بیشتر شرکت های وابسته می شود.

برای ایجاد یک لیست ایمیل ، باید خوانندگان سایت خود را ترغیب کنید تا وارد سیستم شوند. این به معنای ارائه چیز ارزشمند است.

۵_روی لینک های وابسته خود کلیک بگیرید

قرار نیست وقتی شما محتوا عالی ایجاد می کنید ، مخاطبان هم بی چون و چرا روی لینک های وابسته شما کلیک کنند.نکاتی در این خصوص وجود دارد که لازم است در نظر داشته باشید.

_جایگاه پیوند

خب به مخاطب خود حق بدهید که از لینک های تبلیغی پایین صفحه که با صدا بلند همی فریاد میز نند که “ما تبلیغ هستیم” خوشش نیاید. مخاطب به صفحه سایت شما آمده که مطلب بخواند و نیازش رو برطف کند و یا اگر لینک ها را با کلمات نامرتبط داخل متن قرار چهره زننده ای به محتوای شما میدهد.مهم جای لینک است!

_متن

برای مثال اگر شما متنی در مورد معرفی سه مدل گوشی با قیمت زیر ۵ میلیون تومان می نویسید اینکه بیایید متن خود را بنویسید و آخرش محصول را معرفی کنید و لینک دهید کاملا اشتباه و اسپم حساب می آید.

بهتر است از الگوی زیر استفاده کنید.

امروز ما سه مدل گوشی را بررسی کردیم که می توانید با قیمت زیر ۵ میلیون تومان از فلان سایت و یا شرکت خریداری کنید. اینها محصول ۱،محصول۲ و محصول ۳ است.

_فراخوان ها

استفاده از دکمه های فراخوانی و دعوت برای عمل می تواند با جلب توجه از مخاطبان شما باعث شود بهتر و بیشتر روی لینک های وابسته کلیک کنند.

۶_کلیک را به فروش تبدیل کنید

حالا وقت آن است که این کلیک ها را به پول تبدیل کنید. در بازاریابی شرکت های وابسته ، باید دو تبدیل برای درآمدزایی انجام شود.اولین تبدیل کلیک به صفحه محصول است.شما ۱۰۰٪ کنترل این عمل را دارید. برای بهبود شانس دریافت این کلیک ، از تاکتیک های بالا استفاده کنید.

 

انواع همکاری در فروش

در این قسمت از آموزش همکاری در فروش می رسیم به قسمت جذاب ماجرا یعنی انواع بازاریابی افیلیتی . این مهم است که بدانیم چند روش در این روش بازاریابی وجود دارد و کدام روش است که می تواند برای ما کارآمد باشد شاید در یک روش ما نتوانیم به خوبی عمل کنیم در صورتی که روش دیگر بسیار برای ما سودآور باشد.

در حال حاضر صدها بازاریاب وابسته وجود دارد که در بازار حضور دارند و همه آنها متفاوت هستند. بنابراین در زیر انواع مختلفی از بازاریابی شرکت های وابسته را ذکر کرده ایم که می توانید با آنها کار کنید.

۱)وبمستران

بازاریاب هایی که مالک سایت های خودشان هستند و همچنین کسانی که دوست دارند سایت های خودشان را بسازند در این دسته از بازاریاب های وابسته قرار می گیرند. تعداد زیادی از وب مسترها در دسترس هستند و تعداد آنها همیشه در حال افزایش است.

تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از اطلاعات تماس آنها در مورد مشارکت در قسمت افیلیت با آنها صحبت کنند. وبمسترانی که دارای سایت های با رتبه بالا هستند می توانند مخاطبین خود را به طرق مختلف به سمت تبلیغ کننده و یا برنامه های وابسته هدایت کنند و سود خود را از این قسمت بردارند.

۲)افیلیت ppc  و seo        

این نوع شرکت های وابسته با استفاده از مهارت های هدایت ترافیک مانند ppc و seo برای هدایت کاربران به سمت سایت های آگهی دهنده استفاده می کنند.

آنها از سرمایه خود تا بتوانند صفحات را برای موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی بهینه کنند تا ROI برای پیشنهادات شرکت های وابسته و همچنین برای خودشان تولید شود.

داشتن مهارت برای روش ppc ضروری است چرکه برای هر کلیکی که توسط مشتری انجام میشود باید هزینه پرداخت شود و لازم است تا هزینه های این کار برآورد شود تا بتوانیم تخمین بزنیم چقدر می توان از هر کلیک رو به لید تبدیل کرد.انواع SEO و PPC بازاریابی شرکت های وابسته باید توسط متخصصانی انجام شود که بتوانند موارد مختلفی را برای اتصال و تبدیل Lead ها امتحان کنند.

۳_سایت های محتوا

انواع مختلف سایت های محتوایی مانند وبلاگ ها ، پورتال ها ، وب سایت ها ترجیحاً به عنوان یکی از محبوب ترین انواع بازاریابی وابسته استفاده می شود. این نوع افراد یا شرکتهای وابسته بهترین گزینه در هنگام ارسال یا نوشتن هر نوع اطلاعاتی در مورد شرکت هستند. از سایت های محتوا همچنین برای نوشتن نظر درباره هر سرویس یا محصول جدید در مورد کسب و کارهای مختلف استفاده می شود.

تمام کاری که یک شرکت آگهی دهنده و یا شرکتی که می خواهد خدمات و محصولاتش دیده شود باید انجام دهد این است که نمونه های محصول را ارسال کند و از شرکت های وابسته بخواهد که یک بررسی بنویسند که این به کسب و کار کمک می کند تا محصول به روش بهتری پخش شود. صاحبان سایت با ارسال آنها به صفحه تبلیغ کنندگان از کاربران سایت خود کسب درآمد می کنند. همه بررسی ها و نوشته های وبلاگ نویسان در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند.

این بسیار مهم است که به دنبال یک وبلاگ نویس باشید که توافق کرده است در مورد محصول شما و شرکت شما و خدمات آن نیز بنویسد. انتخاب سایت های با محتوای تخصصی به ایجاد تبدیل های بیشتر کمک می کند. این نوع بازاریابی وابسته به شما کمک می کند تا میزان زیادی از ترافیک را بدست آورید.

۴_ایمیل یا خبرنامه

در این روش بازاریاب وابسته،یک دایرکتوری بسیار عالی از لیست ایمیل های کاربران را دارند که می توانند از آن برای ارسال پیشنهادات ویژه یا خبرنامه های مربوط به محصولات و خدمات مربوط به کسب و کارها استفاده کنند.

مهم است که کاربران آماده پذیرش آن نامه های الکترونیکی از شرکت های وابسته باشند ، به علاوه ایمیل ها نیز باید به دنبال روش های قانونی جمع شوند. این نوع بازاریابی شرکت های وابسته روش های آسان برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات و تبلیغات را ارائه می دهند.

سازگار بودن با CAN-SPAM هنگام استفاده از ایمیل برای بازاریابی شرکت های وابسته نیز بسیار مهم است.

۵_سایت های کوپن (تخفیف)             

اگر نام تجاری شما در تلاش است تا از طریق دنیای بازاریابی شرکت های وابسته ، دسترسی خود را افزایش داده و مشتریان جدیدی به دست آورد ، بارزترین روش ها وب سایت های وابسته و رسانه های اجتماعی است. اگرچه نادیده گرفتن نقش کوپن ها و کدهای تخفیف در بازاریابی شرکت های وابسته اشتباه است.

دقیقاً مانند کوپن های کاغذی فیزیکی که ممکن است در یک سوپرمارکت استفاده کنید ، کوپن های تجارت الکترونیکی با هدف افزایش درآمد تخفیف های ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهند. آنها یک روش عالی برای جذب مشتری جدید به سایت شما هستند که ممکن است در غیر این صورت آن را پیدا نکرده باشند.

این را نمیشود انکار کرد که مردم تخفیف را دوست دارند. طبق تحقیقات علمی ، کوپن ها باعث شادی بیشتر مردم می شوند. مطالعه ای که توسط دکتر پال زاک متخصص مغز و اعصاب انجام شد نشان داد که میزان استرس در شرکت کننده هایی که کوپن دریافت کرده اند کمتر از افرادی است که کوپن دریافت نکرده اند.

جای تعجب نیست که احتمال تخفیف باعث می شود مردم خیلی هیجان زده شوند. این مزیت کوپن های وابسته را فرصتی مهم برای جذب مشتری بیشتر به سایت شما می کند.

طبق گزارش ۲۰۱۹ که توسط والاسیس انجام شد ، ۹۲٪ از مصرف کنندگان در آن سال از کوپن استفاده کردند.

 

راه اندازی کمپین های کوپن فقط برای مشتریان جدید و افزایش فروش نیست. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا تصویر تجاری خوبی ایجاد کنید.

آموزش همکاری در فروش با کوپن

از کجا شروع به راه اندازی کوپن برای نام تجاری خود کنیم؟!قطعا این سوال اولین سوالی است که می پرسید و می خواهید شروع کنید!خب حق دارید ولی باید یک نکته کلیدی را مد نظر قرار دهید.

قبل از اینکه ابتدا وارد دنیای کوپن های وابسته شوید ، باید بررسی کنید که آیا با نام تجاری ، محصولات و استراتژی کلی بازاریابی شما متناسب است یا خیر.

اگر تخصص شما منحصر به فرد باشد و چندان رقابتی نباشد ، ممکن است کوپن ها در طولانی مدت در مورد خرید مشتری های جدید چندان با ارزش نباشند. به سادگی برخی موارد وجود دارد که مردم مایل به پرداخت هزینه بیشتری هستند.

افرادی که پول خود را برای کالاهای سطح بالا خرج می کنند قصد خرید ان را دارند و تخفیف شاید نیاز نباشد. اعتبار این قبیل برندها گویای همه چیز است.بنابراین قبل از اینکه ۵۰ درصد تخفیف روی خدمات و محصولات خود وارد کنید. در این مورد جدی فکر کنید.

از طرف دیگر ، اگر بازار شما یک بازار کاملاً رقابتی است ، یک پیشنهاد کوپن خوب ممکن است مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید از شما در برابر یکی از رقبای خود کند. هر موردی که باشد ، مطمئن باشید که کمپین های کوپن شما هم با مارک تجاری و هم با بودجه شما مطابقت دارد.

یافتن سایت وابسته کوپن

هنگامی که تصمیم گرفتید کوپن ها را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید ، لازم است مردم آنها را پیدا کنند. بهترین راه از طریق وب سایت کوپن های وابسته است. امروز انبوهی از این سایتها در اختیار شماست.

از یک طرف ، این خوب است ، زیرا گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. اما همچنین باید در مورد مشارکت بالقوه با یک سایت ناخواسته هوشیار باشید.

در ازای ارائه کوپن های یک مارک ، سایت های کوپن به ازای هر فروش در سایت های شریک ، کمیسیون دریافت می کنند.

ایجاد کوپن موثر

ایجاد کوپن های موثر که تبدیل می شوند نیازمند هوشیاری است. بیشتر کوپن های تخفیف فاقد عناصر بصری هستند. عناصر بصری در کنار کد و درج توضیحات و اطلاعات تماس می تواند ذهن مخاطب را به راحتی هدف قرار دهد.

اگرچه کوپن ها باید کاملاً ساده نگه داشته شوند ، اما باید تلاش کنید تا از سایر رقبا متمایز باشد. در اینجا چند نکته برای انجام این کار ذکر شده است:

 

_به آن طرحی چشم نواز بدهید

    گرافیک ها نباید خیلی شلوغ باشند ، اما این به این معنی نیست که باید خسته کننده باشند. درخواست کمک از یک طراح گرافیک ایده آل است ، اما اگر بودجه کافی ندارید ، می توانید به راحتی و با استفاده از ابزارهای آنلاین رایگان مانند Canva و عکاسی رایگان با کیفیت بالا در سایت هایی مانند Unsplash ، گرافیک جالب ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که سایتی که ارسال می کنید نیز به شما امکان می دهد از گرافیک خود استفاده کنید. بسیاری از آنها قوانین خاص خود را برای نمایش کدهای کوپن به صورت یکپارچه دارند.

 

_نوشته ها را کوتاه نگه دارید

توضیحات کوپن باید سریع به موضوع برسد. افرادی که از سایت های کوپن استفاده می کنند به دنبال معاملات بسیار جذاب و نه نامه هستند. برای جلوگیری از سردرگمی باید پیشنهاد خود را کاملاً واضح بیان کنید. یک فراخوان قوی برای اقدام را وارد کنید. از نمونه های CTA می توان به “اکنون خرید کنید”  اشاره کرد.

_تاریخ انقضا را وارد کنید

اگر مشتریان بالقوه فکر کنند می توانند از تخفیف شما در هر زمان استفاده کنند ، عجله ای برای خرید آن نخواهند داشت. ارائه کوپن خود به صورت پیشنهادی محدود ، فوریت بیشتری به شما می دهد و این احتمال را برای تبدیل بیشتر می کند.

 

۶_شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین پلتفرم ها برای بازاریابی وابسته است. هر شبکه اجتماعی دارای تاثیر گذرانی است که دارای دنبال کننده هایی می باشند. تاثیرگذران خود می توانند لینک های وابسته را در صفحات ،گروه ها ی خود قرار داده و با استفاده از مخاطبین خود به سود دهی برسند.

۷_مرور سایت ها

یکی دیگر از انواع روش های بازاریابی وابسته بررسی سایت های دیگر است.این قبیل سایت ها با طیف وسیعی از مشاغل و تخصص ها سروکار دارند، همه آنها در یک سایت قرار می گیرند.این سایت ها می توانند برای سایت کسب و کارهایی که به صورت نوپا مشغول شده اند و نیاز به معرفی  دارند بسیار مفید باشد.

کافی است سایت وابسته مطلبی را در خصوص یکی از این وبسایت ها در مورد موضوع اصلی تخصص آنها قرار دهد و در لابه لای محتوای معرفی وبسایت به معرفی سایت مربوطه بپردازد. این می تواند برای سایتی که معرفی میشود بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

۸_خدمات خرید

در چنین نوع بازاریابی وابسته ، سایتها به گونه ای طراحی شده اند که خدمات ویژه ای را برای افزایش خریدهای آنلاین برای مارک های خاص ارائه می دهند.

این نوع سایت ها می توانند سایت های مقایسه قیمت ، جمع کننده ها ، پورتال های بررسی ، سایت های موتور metasearch و غیره باشند. کاربران سایت از طریق محتوای این سایت ها به سایت کسب و کارها هدایت می شوند تا اقدامات مورد نظر را انجام دهند و فروش را افزایش دهند.

مزایا و معایب بازاریابی افیلیتی

خب می رسیم به قسمت مهم در آموزش افیلیت مارکتینگ یعنی بخش مزایا و معایب! هرکاری که شما فکرش را بکنید در کنار چند بعد مثبتی که دارد، یک یا بیشتر بعد منفی نیز می تواند داشته باشد. بازاریابی مشارکتی هم از این قاعده مستثنی نیست! آموزش همکاری در فروش می تواند به دلایل زیر برای شما بسیار مفید باشد:

مزایای بازاریابی مشارکتی

۱)بازاریابی وابسته مبتنی بر عملکرد است

مزیت اصلی داشتن یک برنامه وابسته این است که کاملاً مبتنی بر عملکرد است. از آنجا که شرکتهای وابسته فقط یک بار کارمزد می گیرند ، انگیزه آنها برای هدایت تبدیل مورد نظر شما بیشتر است. با این روش،شرکت های وابسته از هر روشی که باعث ایجاد ترافیک میشود استفاده میکنند و زحمات یک کسب و کار برای هدایت ترافیک کم شده و از طرف دیگر این اطمینان برای کسب و کار را میدهد که در قبال پولی که به عنوان پورسانت فروش پرداخت می کند ،می تواند مقدار بیشتری را دریافت کند.

۲) این یک فرصت تجاری کم هزینه است

اگر شما جز افرادی بوده اید که همیشه می خواسته اید تجارت مورد نظر خود را داشته باشید و هرگز به دلیل نبود سرمایه نتوانسته اید ،برای خود کسب و کار داشته باشید!بازاریابی وابسته برای شما بهترین گزینه است.

برای عضویت در سیستم همکاری در فروش انوااع سایت ها نیازی به هزینه نیست و از طرفی هم برای شروع کار خود نیازی به وسالی پیچیده ندارید فقط یک کامپیوتر و یا گوشی و یک اینترنت! همین!

دانستن چگونگی ساختن وبلاگ یا وب سایت یک امتیاز مثبت است. یکی از مزایای وبلاگ نویسی این است که می توانید برای تبلیغ محصولات وابسته خود از طریق تبلیغات یا محتوای هدفمند استفاده کنید.

البته اگر قصد راه اندازی وبلاگ و یا وبسایت را ندارید هم مشکلی وجود ندارد،چرا که خیلی از افراد از طریق رسانه های اجتماعی کار خود را شروع و انجام داده اند و موفق شده اند.ترکیبی از هر دو همان چیزی است که ما پیشنهاد می کنیم.

۳) به گسترش مخاطبان کمک می کند

شرکت های وابسته را می توان در هر بازار و گروه کالایی که امروزه وجود دارد ، یافت. چه بخواهید وارد صنعت خرده فروشی شوید و چه چیزهای دیگری مانند اسباب بازی های قدیمی دست ساز داشته باشید ، همیشه وب سایت های مرتبط برای همسویی با آنها وجود دارد. خبر خوب این است که بسیاری از این شرکتهای وابسته در حال حاضر یک پایگاه بازدید کننده مستقر خواهند داشت. این مشارکت ها فرصتی برای گسترش بازارهای جدید فراهم می کند که ممکن است در غیر این صورت پهنای باند را برای کاوش یا اشباع بیشتر بازارهای هدف فعلی خود نداشته باشید ، و به این ترتیب حضور آنلاین شما بسیار قوی تر است. این روش بازاریابی  را به عنوان تیم توسعه بازاریابی یا فروش فعلی خود در نظر بگیرید.

۴) شرکت های وابسته می توانند اعتبار شما را تقویت کنند

وقتی قرار است با وبلاگ نویسان معتبر و وبسایت های معتبر در مورد فروش کالا و یا خدمات خود مشارکت کنید، به این طریق می توانید اعتبار برند خود را افزایش دهیدو همچنین می توانید خدمات و محصولات خود را در بین دیگر خدمات و محصولات معروف و بی رقیب کنید.

ابن شرکا از محصولات و خدمات شما حمایت می کنند و اعتبار شما را افزایش میدهند.در مرحله تحقیق خرید،مصرف کنندگان معمولا به نظر شخص ثالث در مورد محصولات سایت دیگر اعتماد می کنند.این قبیل سایت ها و وبلاگ ها معمولا به دلیل محبوبیت از جایگاه ویژه ای نزد مخاطب خود برخوردار هستند و این توانایی را دارند که با استفاده از اعتبار خود به تبلیغ دیگر محصولات و خدمات بپردارند.

۵) مقرون به صرفه است

به بسیاری از دلایلی که در بالا ذکر شده است،بازاریابی وابسته بسیار مقرون به صرفه است.شما فقط زمانی هزینه پرداخت می کنید که تبدیلی انجام گرفته باشد و اینگونه پول خود را بابت تبلیغات بدون بازده دور نمی ریزید.علاوه بر این ، استخدام شرکت های وابسته در بازارهای جدید راهی آسان برای انشعاب در آن بازار است بدون اینکه بخواهید هزینه های بلقوه برای یک کمپین بازاریابی کامل پرداخت کنید و اینکه هزینه های خود را دور بریزید.

۶)افزایش سریع ترافیک (فروش)

همراه با سایر اقدامات بازاریابی ، استخدام شرکت های وابسته به شما امکان می دهد نرخ جذب ترافیک را با سرعت بیشتری افزایش دهید. هرچه تعداد سایتهایی که به صفحات شما پیوند دارند بیشتر باشد ، فرصت بیشتری برای تبدیل این کاربران به مشتریان پولی خواهید داشت. همچنین ، اگرچه پیوندهای وابسته تأثیر مستقیمی در رتبه بندی موتور جستجوگر شما نخواهد داشت ، اما از نظر تعداد بیشتری از افراد که محصولات شما را جستجو می کنند و به صفحات شما می روند ، “halo effect” خواهد داشت – که برای رتبه بندی شما بسیار مناسب است. علاوه بر سطح بالاتری از ترافیک ارجاع ، تقریباً همیشه می توانید انتظار افزایش ترافیک مستقیم و ارگانیک خود را نیز داشته باشید.

۷) استقلال. انعطاف پذیری راحتی

 

دقیقاً مانند بیشتر فرصت های درآمد منفعل ، بازاریابی وابسته به شما امکان می دهد در صورت تمایل ، هر زمان که بخواهید کار کنید.شما آزادید که در یک برنامه و محیط انعطاف پذیر به انتخاب خود کار کنید. نکته جالب توجه اینکه حتی لازم نیست نگرانی از بابت مشتریان پس از فروش داشته باشید و می توانید به راحتی آن را به تیم پشتیبانی بسپارید.

معایب بازاریابی مشارکتی

۱_این احتمال وجود دارد که صاحبان برخی از کسب و کارها متحمل هزینه های سنگین شوند.

۲_شرکت های وابسته ممکن است برای بدست آوردن پورسانت فروش ، دست به تبلیغاتی کاذب و گمراه کننده بزنند. شرکت های وابسته بی وجدان ممکن است در مورد محصول و خدمات ادعاها و وعده هایی بدهند که کاملاً اشتباه یا بسیار اغراق آمیز است. در مواردی از این قبیل ، بازرگان معمولاً شکایاتی را دریافت می کند و مصرف کننده بالقوه خود را از دست می دهد.

۳_بازرگانان بی وجدان و غیر صادق ممکن است خودسرانه برنامه ها را بدون اطلاع شرکت های وابسته و بدون پرداخت کمیسیون تعطیل کنند.

۴_بازرگانان ممکن است برای جذب شرکتهای وابسته جدید وعده کمیسیون های بالا را بدهند و پس از یک یا دو هفته نرخ کمیسیون را کاهش دهند.

۵_دزدان اینترنتی ممکن است پیوندهای وابسته را ربوده و در عوض حقوق کمیسیون ها را دریافت کنند.

۶_همچنین تبلیغات کاذب ، استفاده غیرقانونی از نام تجاری ، آرم یا مارک وجود دارد.

 

این معایب خیلی مهم نیست ، بازاریابی وابسته همچنان به عنوان یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. بازاریابان به سادگی باید درک کنند که با انجام تکالیف و تحقیق قبل از انجام کار و با اجرای اقدامات امنیتی ساده ، می توانند به راحتی همه این معایب را نفی کنند تا از مزایای برنامه بازاریابی شرکت های وابسته بهره مند شوند.

آموزش افیلیت مارکتینگ | محتوا نویسی افیلیتی چگونه است؟!

بازاریابی محتوا تبلیغ خوبی برای هر برند است. این روش بازاریابی ،تعداد عظیمی از عملکردها را فراهم می کند که مربوط به خود بازاریابی نیستند اما منجر به تبدیل بهتر و افزایش فروش می شوند. اگر می خواهید از فواید محتوای خود سود ببرید چارچوبی نیاز است که باید آن را رعایت کنید. بازاریابی وابسته از بستر محتوایی متفاوتی استفاده می کند و به جلب توجه مخاطبان به سایت ، خدمات یا محصول کمک می کند.

تصور کنید که وقتی برای خواندن چند مقاله به برخی از وب سایت ها مراجعه می کنید. متوجه یک عنوان جذاب می شوید و شروع به خواندن متن می کنید. با برخی از پیوندها روبرو می شوید ، آنها را کلیک کرده و به سایت های دیگر می روید زیرا محتوای آن بسیار عالی است و انتظار دارید که در آنجا چیز جالب پیدا کنید.

محتوای شما همیشه باید مشکلاتی را حل کند و به سوالاتی پاسخ دهد که کاربران می توانند در موتورهای جستجوی مختلف جستجو کنند. شما باید تحقیقات زیادی درباره کلمات کلیدی انجام دهید تا بتوانید کلمات کلیدی را بیش از حد طولانی و یا کمتر مرتبط هدف قرار دهید.

در بازاریابی شرکت های وابسته ، باید به یاد داشته باشید که همیشه ارتباطی با سئو (بهینه سازی موتور جستجو) دارد. بنابراین ، شما به دانش مقدماتی SEO و تحقیقات کلمات کلیدی نیاز خواهید داشت.

اما فراموش نکنید که همین محتوا تعامل با خوانندگان عادی را ایجاد می کند. اگر سایت هایی ایجاد کنید که مشترکان را به خود جذب می کنند ، بیش از چیزی است که از بازاریابی وابسته دریافت می کنید. اول ، شما از خوانندگان مستقیمی که به شما اعتماد دارند سود می برید و سپس با گذر زمان از طریق لینک های متقاطع و ترافیک جستجو به درآمدزایی ادامه می دهید.

ساختار مقاله خود را ایجاد کنید

 

ساختار مقاله شما برای خواننده بسیار مهم است. البته ، مردم ترجیح می دهند مقاله ای با ساختار خوب بخوانند که دارای مقدمه ، متن اصلی و نتیجه گیری باشد.

برای ایجاد ساختار ایده آل مقاله و بهبود خوانایی آن ، باید از علائم ، لیست ها و گلوله های ویژه استفاده کنید.

شما باید تمام جملات و پاراگراف ها را کوتاه و واضح بیان کنید. همیشه به یاد داشته باشید که هر پاراگراف باید حاوی یک ایده اصلی باشد. شما می توانید بدنه اصلی را به همان اندازه که می خواهید تقسیم کنید ، اما ایجاد ارتباط منطقی بین پاراگراف ها را فراموش نکنید.

بر ارزش عملی یک مقاله تمرکز کنید

هنگامی که وب سایت هایی را برای انتشار مقالات خود انتخاب می کنید ، باید به یاد داشته باشید که مخاطبان وب سایت وابسته ممکن است به آنچه شما ارائه می دهید علاقه نداشته باشند.

ساده ترین راه برای جلب توجه مردم و کلیک کردن آنها بر روی مقاله نوشتن در موضوعی است که مربوط به خوانندگان باشد. حتماً مطمئن هستید مقاله ای که نوشتید برای خوانندگان ارزش عملی دارد. شما باید برخی افکار و ایده ها را در اختیار آنها قرار دهید که به آنها کمک کند مشکلات خود را حل کنند یا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند.

فراموش نکنید که داده اضافه کنید

این مقاله باید حاوی داده ها و آمار مفید کافی باشد. مطمئناً داده هایی که انتخاب می کنید باید مربوط به مخاطبان باشد و مخاطبان به این آمار علاقه مند شوند.اگر تعدادی آمار اضافه کنید ، با کمک بازاریابی وابسته توجه مخاطبان را به وب سایت خود جلب خواهید کرد.

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

فقط انتشار مقاله در وب سایت وابسته کافی نخواهد بود ، شما باید روی SEO کار کنید و کلمات کلیدی را اضافه کنید.کلمات کلیدی باید همیشه با موضوع مقاله شما مرتبط باشند. به یک گزینه پایبند نباشید ، در عوض چند مورد را امتحان کنید ، اما مطمئن شوید که مقاله خود را بیش از حد اسپم نمی کنید.

عنوان و توضیحات باید همیشه حاوی کلمات کلیدی باشد. این امر به جذب بازدید بیشتر به وب سایت کمک می کند. برای بهینه سازی در صفحه ، کلمات کلیدی را به برچسب های متای این صفحه اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا با کمک موتورهای جستجو محتوای خود را تبلیغ کنید.

وقتی کلمات کلیدی را برای بهینه سازی متن های خود انتخاب می کنید ، حتماً عباراتی را انتخاب کنید که مربوط به موضوع شما باشند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که از کلماتی استفاده می کنید که واقعاً در موتورهای جستجو، جستجو می شوند.

از عبارات لنگر استفاده کنید

به یاد داشته باشید که نباید از کلمات جداگانه برای لنگر استفاده کنید. درعوض ، عبارات جالبی را انتخاب کنید که توجه خوانندگان را به خود جلب کند.

کلماتی مانند “اینجا را کلیک کنید” یا “بیشتر بخوانید” گزینه مناسبی برای لنگر نیستند و به شما حداکثر سئو را نمی دهند. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، همیشه بر جذاب و مرتبط ساختن متن لنگر خود تمرکز کنید.فراموش نکنید که برای پیوندهای تعبیه شده خود جمله هایی را بنویسید که در بقیه متن قرار گیرند.

محتوای با کیفیت ارائه دهید

کلید بهبود بازدید از وب سایت شما محتوای خوبی است که به علایق خواننده مربوط می شود. هدف این است که افراد را به سایت خود و سپس به سایت شریک وارد کنید. بدون محتوای با کیفیت ، پیوندهای تبلیغاتی و تبلیغات شما مزایای کافی را ندارند.

 

اگر وقت ایجاد محتوای وب سایت را ندارید ، از کمک نویسنده مستقل استفاده کنید. یک نویسنده حرفه ای به شما کمک می کند محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که مطمئناً مردم را به سمت وب سایت شما سوق دهد.

فرکانس ارسال را تعیین کنید

تکرار ارسال برای ایجاد یک سایت معتبر برای بازاریابی وابسته بسیار مهم است. اگر می خواهید خوانندگان برای دریافت به روزرسانی درباره محتوای جدید در وب سایت شما ثبت نام کنند ، باید پست ها را در فواصل منظم منتشر کنید. این به خوانندگان شما کمک می کند تا اطلاعات جدید را از زمان رسیدن درک کنند و آنها را وادار به انتظار می کنند.

وب سایت خوب دارای صفحات زیادی با محتوای با کیفیت بالا است. مطمئناً چنین مطالبی را نمی توان در طی چند روز نوشت ، اما با کمک انتشار منظم ، شما می توانید به تدریج میزان اطلاعات موجود را افزایش دهید. بر این اساس ، اطمینان حاصل خواهد شد که جریان خوانندگان نیز افزایش خواهد یافت.

آموزش بازاریابی افیلیتی | انواع محتوای افیلیتی

محتوا ستون اصلی هر کمپین بازاریابی وابسته است. به عنوان یک بازاریاب شرکت های وابسته ، درک اینکه با چه نوع محتوای وابسته می توانید کار کنید و چگونه می توانید از آنها برای بهترین مزیت خود استفاده کنید ، به شما مزیت رقابتی خواهد داد.

بررسی ها

بررسی محصولات بدون شک محبوب ترین شکل محتوای بازاریابی وابسته است. مرورها معمولاً روش خوبی برای جلب اعتماد خوانندگان هستند ، زیرا آنها را به عنوان کاربر کالا یا خدمات، قلم می زنید. با این حال ، مهم است که در بررسی محصولات صادق باشیم. به عنوان یک کاربر ، شما باید انتقادی داشته باشید و بر خوب و بد بودن یک محصول تأکید کنید. تنها در این صورت است که این اعتمادی که کسب کرده اید به پیش می رود.

محتوای بازبینی می توانند انواع مختلفی داشته باشند.شما می توانید مختصری از یک محصول یا یک مرور دقیق ، جامع یا فقط یک لیست ساده از ویژگی هایی که در آن می توانید ویژگی های یک محصول را علامت گذاری کنید ، بنویسید.

هر یک از این ها ، انواع مزایای خاص خود را دارند. یک مرور کوتاه به شما کمک می کند تا توجه خواننده را به خود جلب کنید و می تواند به صراحت منتقل کند که کدام محصولات فقط در یک یا دو بند توصیه می شوند. احتمالاً به همین دلیل رایج ترین نوع بازبینی است که در بیشتر سایتهای وابسته با آن روبرو خواهید شد.

از طرف دیگر ، یک بررسی جامع می تواند تمام جوانب مثبت و منفی یک محصول را با جزئیات بیشتری مطرح کند. مردم دوست دارند همه چیزهایی که باید درباره یک محصول بدانند را بخوانند ، به ویژه قبل از خرید گران!  این نوع بررسی ممکن است برای صفحات فرود یا گرفتن ترافیک جستجوی ارگانیک ، جایی که افراد به دنبال بررسی محصولات خاص با قصد خرید هستند ، عالی باشد.

لیست ویژگی ها دقیقاً به معنای واقعی بررسی نیستند اما هنوز هم می توانند فقط در یک نگاه به خواننده ایده ای از محصول را ارائه دهند. شما نظرات خود را بیان نمی کنید بلکه به سادگی بیان می کنید که چه ویژگی هایی در محصول پیدا کرده اید و چه ویژگی هایی از دست رفته است.

برای این نوع بررسی ، شما معمولاً لیستی از ویژگی هایی را که فرد در یک محصول خاص انتظار دارد ایجاد می کنید و سپس در مقابل ویژگی هایی که وجود دارد علامت تیک سبز رنگ و در مورد ویژگی هایی که وجود ندارد علامت ضربدر درج می کنید.

این بیشتر در مقایسه محصولات استفاده می شود ، اما شما می توانید از آن به عنوان یک بررسی نیز استفاده کنید. فقط بخاطر داشته باشید که برای فروش یک محصول ، در حالت ایده آل باید تیک های بیشتری نسبت به کراس ها داشته باشد.

 

چند نکته وجود دارد که باید هنگام نوشتن نظر به خاطر بسپارید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید کالای خاصی را تبلیغ کنید ، نباید از سایر محصولات مشابه در بازار غافل شوید. عدم ذکر محصول دیگری یا بیان بهتر بودن این محصول از سایر محصولات ممکن است باعث شود مردم در اعتبار شما شک کنند.

ثانیا ، بررسی های خود را بیشتر آموزشی و آموزنده تر کنید تا اینکه آنها را مانند یک زمینه فروش استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ما در حال ایجاد اعتماد هستیم – صداقت و ارزش افزوده برای آن بسیار مهم است.

 

مقایسه محصولات

مقایسه محصولات یکی دیگر از روشهای عالی برای گفتن به کاربران است که چرا یک محصول خاص از سایر محصولات موجود در بازار بهتر است. یک خریدار معمولاً هنگام انتخاب بین دو محصول تقریباً مشابه با ویژگی های تقریباً یکسان گیج می شود و این بهترین موقعیت برای شماست. مقایسه  محصول انتخابی خریدار با محصولات رقیب و متمایل کردن آنها به آرامی به سمت محصول خاص ، نشان دادن آن در نور بهتر از سایرین که می توانند این کار را انجام دهند. همچنین تصمیم گیری نسبت به مقایسه ای که هیچ “بهترین گزینه” را ارائه نمی دهد ، تصمیم گیری را برای خریدار آسان می کند.

مشابه لیست ویژگی ها ، شما می توانید یک جدول مقایسه با تمام جزئیات از ویژگی ها گرفته تا ارزش و هزینه داشته باشید و محصولات رقیب را در کنار هم قرار دهید. سپس به سادگی بسته به ویژگی های موجود در هر محصول و سایر جزئیات نمودار را پر کنید. یک نکته هوشمندانه در اینجا – بیشتر ویژگی هایی که محصول شما دارد را ذکر کنید و تعداد کمتری از ویژگی های آن را ذکر کنید ، البته بدون اینکه از هیچ یک از ویژگی های اساسی صرف نظر کنید.

باز هم ، در توصیه های خود خیلی واضح نباشید و اجازه ندهید مغرضانه به نظر برسد. در عوض تمرکز خود را بر این بگذارید که تمام اطلاعات مورد نیاز خریدار را قبل از خرید به او بدهید و به آرامی توصیه خود را به عنوان یک مرجع و نه یک پیام بازاریابی مطرح کنید.

مقاله های چگونه (How to)

مردم اغلب به جستجوی محتوای “چگونه” می پردازند. بازاریابی وابسته لزوماً نباید در مورد بررسی یک محصول و توصیه آن به خریداران باشد. همچنین می توانید به افراد کمک کنید تا نحوه استفاده از یک محصول را بفهمند یا از آن نهایت استفاده را ببرند و علاقه خود را نسبت به آن ایجاد کنند. می توانید یک وبلاگ ویژه ایجاد کنید و چنین مقالاتی را منتشر کنید. همچنین به احتمال زیاد بیشتر در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

اکنون ممکن است برای نحوه تهیه یک محصول خاص مقاله نحوه نوشتن ، نحوه استفاده از آن به خریداران احتمالی آموزش داده شود. یا می تواند یک مقاله کلی برای فعالیتی باشد که می توانید برای آن محصولاتی را پیشنهاد دهید. به عنوان مثال ، اگر در حال تبلیغ لوازم هنری هستید ، می توانید مقاله ای در مورد چگونگی استفاده از برس مخصوص رنگ برای به دست آوردن الگوهای مختلف بنویسید. یا می توانید نحوه ایجاد یک تصویر کامل را آموزش دهید و در انتها با استفاده از مارک وابسته خود به صفحات محصول لینک دهید و محصولات مورد استفاده برای ایجاد آن را نام ببرید.

نوشتن یک مقاله چگونگی کار، دشوارتر از آن است که فکر کنید. باید جذاب و مفید باشد. مهم است که مقاله نحوه تهیه شما هر مرحله را پوشش دهد ، اما خواننده را با اطلاعات غیر ضروری خسته نکنید.

عنوان مقاله شما به همان اندازه مطالب مهم است. عنوان باید یک نقطه درد مصرف کننده را نشان دهد. مانند ، “چگونه می توان آن فرورفتگی را در اتومبیل خود ترمیم کرد” یا “چگونه آفتاب سخوتگی را برطرف کنیم”. منطقه ای را انتخاب کنید که مربوط به مکان شما باشد ، جایی که خواننده ممکن است به دنبال کمک باشد. همچنین می توانید از “to” در عنوان بگذرید و آن را شخصی تر کنید تا تأثیر بیشتری داشته باشد. مانند “چگونه قفسه کتاب خود را در عرض ۲ روز ساختم” – این در مورد تجربه شخصی شما با محصولات صحبت می کند و همچنین راهنمای گام به گام را برای خواننده ارائه می دهد. بنابراین شما محصولات وابسته خود را به طور یکپارچه در داستان خود قرار می دهید.

 

 

آموزشها

آموزشها ،مشابه مقاله های چگونگی تهیه هستند و می توانند به صورت محتوای نوشتاری یا ویدیویی ایجاد شوند. آموزش های نوشتاری باید ایده آل باشد تا تصاویر مفیدتر را داشته باشند.

آموزش های ویدئویی بسیار محبوب شده اند. آموزشهای ویدئویی به شما این فرصت را می دهد تا در واقع نحوه استفاده از محصول یا نحوه انجام یک کار با استفاده از محصولات وابسته را به مخاطبان خود نشان دهید. خواه یک نرم افزار باشد یا یک دستگاه فیزیکی ، یک گشت و گذار بصری همیشه بسیار مفیدتر از کلمات است. یک آموزش ویدئویی را با محتوای بهینه شده موتور جستجو در وبلاگ یا وب سایت خود همراه کنید ، و می توانید هم از طریق سایت میزبان (مثلاً Youtube) و هم سایت خود ترافیک ایجاد کنید.

یک سوال که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که چگونه می توانید پیوند وابسته را در یک آموزش ویدیویی اضافه کنید؟ خوب ، اگر در حال بارگذاری ویدئو در YouTube هستید ، همیشه می توانید پیوندهایی را در توضیحات اضافه کنید و موارد مشابه را در ویدئوی خود ذکر کنید. اگر میزبان ویدئو در وب سایت خود هستید ، می توانید پیوند را در محتوای خود قبل یا بعد از فیلم اضافه کنید.

 

با این حال تهیه فیلم ها کار بسیار سختی هستند. از عکسبرداری گرفته تا ویرایش تا بارگذاری ، روندی طولانی است. اگر هنوز برای آن آماده نیستید ، همیشه می توانید به جای آن به دنبال قالب های دیگر بروید – مانند راهنمای گام به گام با تصاویر.

 

در هر مرحله از مراحل می توانید عکس بگیرید و هر مرحله را به طور واضح و در کنار تصویر شرح دهید. همچنین می توانید برای توضیح مراحل ، صدا را ضبط کرده و به نمایش اسلایدی تصاویر اضافه کنید. کار با آموزش می تواند بسیار جالب باشد و بیشتر از سایر مطالب برای کاربران مفید است.

 

صفحات فرود

صفحات فرود یک عنصر بسیار مهم در استراتژی محتوای بازاریابی وابسته است که ما معمولاً از آن غافل می شویم. صفحات Landing این ظرفیت را دارند که بازدیدکنندگان را به خوبی به مشتری تبدیل کنند.

وقتی در حال تبدیل صفحات فرود هستید علاوه بر خلاقیت باید به این نیز فکر کنید که چگونه بازدیدکننده روی آن قرار است کلیک کند.

برای طراحی یک صفحه فرود که تبدیل می شود ، ابتدا باید کمی درباره مخاطبان هدف خود تحقیق کنید. شما باید نقاط درد آنها را شناسایی کنید و بفهمید که آنها چه چیزی می خواهند ببینند. تا زمانی که محتوای شما برای زندگی آنها ارزشی نداشته باشد ، نمی تواند از نظر احساسی با آنها ارتباط برقرار کند. محصولات وابسته شما باید بتوانند این نقاط درد را برطرف کرده و راه حلی ارائه دهند. با این کار ایده روشنی در مورد آنچه باید به صفحه فرود اضافه کنید و مواردی که می توانید رد کنید به شما ارائه می شود.

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه نوع محتوایی را بنویسید ، وقت آن است که به سمت طراحی صفحه بروید. داشتن فضای خالی سفید بین محتوا به اندازه کافی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا روی بخشهای مهمتر تمرکز کنند. باید توجه بازدیدکنندگان خود را به سمت آنچه می خواهید ببینند جلب کنید.

 

راهنماها

 

راهنماها می توانند راهی عالی برای توصیه محصولات و در عین حال ساختن نام تجاری برای خود باشند. روش های بی شماری وجود دارد که می توانید راهنمایی برای کمک به مشتریان در درک ویژگی های محصولات و چگونگی مفید بودن آنها ایجاد کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک راهنمای هدیه ایجاد کنید که بهترین محصولات را برای هدایا در موارد مختلف توصیه می کند. یا می تواند راهنمای یادگیری یک فعالیت جدید باشد ، و به صفحاتی که خوانندگان می توانند محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنند پیوند می دهد. شما فرصتی بسیار گسترده تر برای توضیح مزایای یک محصول در یک راهنما دارید تا آنچه در یک بررسی یک صفحه ای انجام می دهید.

بسیاری از بازاریاب های وابسته با نوشتن راهنماهای جامع در جلب اعتماد مخاطبان خود موفق هستند. راهنماهای Longform به طور کلی اشتراک و بازبینی بیشتری دارند.

برای ایجاد راهنمای ارزش افزوده و ایجاد برند برای شما ، در مورد چیزی بنویسید که هنوز هیچ کس ننوشته است. برخی از راهنماهای معروف را در فهرست خود مرور کنید و سعی کنید خلا های موجود در محتوا یا مواردی را که به طور واضح توضیح داده نشده است ، پیدا کنید. به عنوان مثال ، در ایجاد راهنمای خریدار برای یک محصول ، ممکن است کسی در مورد در دسترس بودن همه مارک های ذکر شده در بازار هدف شما چیزی نگفته باشد. بنابراین می توانید راهنمای بهتری ایجاد کنید که مخصوص بازار باشد و مورد توجه خریداران قرار گیرد.

همچنین سعی کنید مثالها و تجربیات واقعی را اضافه کنید تا راهنمای موردنظر برای مخاطب قابل استفاده باشد. همچنین می توانید راهنمای خود را به عنوان بارگیری PDF رایگان مورد استفاده قرار دهید و برای بارگیری راهنمای رایگان ، فراخوانی برای اقدام به وب سایت خود اضافه کنید. این همچنین می تواند یک روش عالی برای تشویق بازدید کنندگان برای وارد شدن به لیست ایمیل شما برای بارگیری راهنما باشد.

 

کتابهای الکترونیکی

کتابهای الکترونیکی ، دقیقاً مانند راهنماها ، می توانند به عنوان یک کتابخانه محتوای وابسته به شما ، ارزش افزوده دیگری داشته باشند. ایجاد اینها به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.

اگر قصد دارید کتاب الکترونیکی خود را در زمینه بازاریابی وابسته بنویسید ، مطمئن شوید که در مورد موضوعی که انتخاب می کنید کاملاً دقیق هستید. حتی اگر همه چیز را در مورد موضوع نمی دانید ، تا آنجا که می توانید تحقیق کنید و همه چیزهایی را که می توانید بدانید کشف کنید.

این همچنین شامل فهمیدن اینکه آیا کتاب هایی در این زمینه از قبل در دسترس هستند و میزان فروش آنها چقدر است. این تحقیق به شما کمک می کند دریابید که موضوعی که انتخاب کرده اید بیش از حد اصلی است و چگونه می توانید آن را جالبتر کنید. فقط به یاد داشته باشید که نمی توانید با محتوای نیمه پخته شده یا اطلاعات سطحی در یک کتاب الکترونیکی کنار بیایید. هنگامی که یک خواننده کتاب الکترونیکی شما را بارگیری می کند ، انتظار اطلاعات عمیق در مورد موضوع را دارد.

اگر هنوز در مراحل اولیه آموزش همکاری در فروش هستید ،توصیه می شود کتاب الکترونیکی خود را رایگان قرار دهید. مدتی طول می کشد تا مردم به محتوای شما اعتماد کنند و تا آن زمان می توانید به آنها اجازه دهید پس از پر کردن فرم کوتاه انتخاب ، آن را بارگیری کنند.

کتاب الکترونیکی خود را در وب سایت وابسته و رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. همچنین می توانید چند نسخه مرور به صاحبان وبلاگ های محبوب در مکان خود بدهید و از آنها بخواهید که آن را توصیه کنند.

 

 

معرفی ۱۰ سیستم افیلیت مارکتینگ کشور

شاید برای شما سوال شده باشد که با این همه آموزش همکاری در فروش خب حالا کار را از کجا شروع کنیم و بهترین های این عرصه کدام هستند. در اینجا ما به معرفی ۱۰ تا از بهترین های این عرصه پرداخته ایم.

۱_دیجی کالا

۲_میهن استور

۳_دیما افیلیت

۴_می مارکت

۵_سبز گستر

۶_شرکا

۷_توربین

۸_میسو مارکت

۹_سیستم بازاریابی بیمیتو

۱۰_ همکاری در فروش دامنه و هاست میزبان فا

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله در مورد آموزش افیلیت مارکتینگ ، مزای،معایب، روش ها، انواع و در نهایت به معرفی ۱۰ سیستم همکاری در فروش در ایران پرداختیم. سیستم همکاری در فروش یکی از بهترین و راحت ترین درامدها را برای شما به ارمغان می آورد. این سیتستم به تنها چیزی که نیاز دارد یک سایت و یا شبکه اجتماعی است که باید ترافیک را به سمت آن هدایت کنید. این هدایت ترافیک مستلزم تولید محتوای عالی برای آن است.